معرفی تخصصی ترین تولید کننده درب اکاردئونی

  • saeed
  • 59 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • دوشنبه 18 بهمن 1400

در ابتدا کمی در مورد سوراخ کردن سوراخ‌های کوچک آکاردئونم به منظور پیچیدن دکمه‌های فشاری روی آن‌ها تردید داشتم، زیرا هنگام سوراخ کردن نمی‌توانید ببینید کجا از آکاردئون خارج می‌شوید و آیا ممکن است پیچ‌ها بعد از پیچ‌کردن کیبورد را مسدود کنند یا خیر. اما با وجود تمام نگرانی‌هایم، سوراخ‌ها را با دقت علامت‌گذاری کردم، با درمل و یک مینی دریل مناسب، سوراخ‌ها را برای پیچ‌ها از قبل دریل کردم و سپس دکمه‌های فشاری را روی حفاظ درب آکاردئون مدرن حفاظ پیچ کردم. بعد از اینکه دکمه‌های فشاری نسبت به پیچ‌ها کمی بازی کردند، توانستم آن‌ها را به‌خوبی تراز کنم تا محافظ دم به طور دقیق و بدون چین و چروک به آکاردئون وصل شود. با این حال، من فقط توانستم 5 دکمه از 7 دکمه فشاری مورد نظر را وصل کنم، زیرا دو دکمه داخلی روی محافظ دم از قبل بسیار نزدیک به دم هستند و می ترسیدم هنگام سوراخ کردن به دمک آسیب برساند. با این حال، این بر روی صندلی و عملکرد محافظ دم تاثیری ندارد. به طور کلی، یک محصول بسیار توصیه شده برای نوازندگان مکرر که می خواهند به طور بهینه از دم آکاردئون باس 96 خود در برابر دکمه ها، سگک های کمربند و موارد مشابه محافظت کنند.

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش
ESC را فشار دهید تا بسته شود