معرفی بهترین سایت برای بهترین دستگاه کپی برای انتشارات

  • saeed
  • 16 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

بهترین دستگاه کپی برای انتشارات 

یک دفتر ضروری دستگاه فتوکپی اداری که در بیشتر روزهای کاری استفاده می شود، دوستی برای همه است، بهترین گزینه برای خدمات رسانی به مشاغل متوسط ​​تا بزرگ و طبقات اداری شلوغ است. بنابراین، اگر به پشتیبانی از یک دستگاه 

چندکاره نیاز دارید که بتواند نیازهای روزانه چاپ، کپی و اسکن را در تمام بخش ها در طول روز برآورده کند، یک پرینتر و دستگاه کپی اداری چند کاره دستگاهی برای شماست. دستگاه های فتوکپی اداری چند منظوره نوآورانه هستند و به شما امکان می دهند به راحتی با همکاران و مشتریان با اشتراک گذاری

اسناد و گردش کار آسان همکاری کنید. با استفاده از قابلیت اسکن به ایمیل، مدارک خود را دیجیتالی کنید تا بتوانید به صورت ایمن اطلاعات را به صورت دیجیتالی ارسال کنید و راحت تر با هم همکاری کنید.

حجم و تطبیق پذیری ... برخلاف دستگاه فتوکپی رومیزی، دستگاه های فتوکپی اداری روی زمین هستند، به این معنی که می توانند توسط چندین سینی تغذیه شوند و اندازه ها و وزن های مختلف کاغذ را پشتیبانی کنند. در نتیجه، نیازی به داشتن دستگاه فتوکپی A3 جداگانه نیست.

یک چاپگر All-In-One را انتخاب کنید که به عنوان یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید A3 یا یک دستگاه فتوکپی رنگی A3 عمل می کند و در صورت نیاز قابلیت چاپ، اسکن، فکس و تکمیل را دارد. علاوه بر این، همانطور که به طور فزاینده ای به سمت شیوه های دیجیتالی تر حرکت می کنیم،

دستگاه های ما می توانند با ویژگی هایی مانند اسکن به ایمیل، به تغییر دیجیتال کمک کنند، و به شما امکان می دهند نسخه های کاغذی اصلی را به صورت دیجیتالی برای هرکسی که به آنها نیاز دارد، در هر کجا که هستند با گردش کار دیجیتال ارسال کنید.

یک دستگاه فتوکپی اداری با چه سرعتی می تواند چاپ کند؟ دستگاه فتوکپی اداری روی زمین به طور قابل توجهی سریعتر از یک دستگاه رومیزی است و حدود 25 تا 60 صفحه در دقیقه (ppm) چاپ می کند، تا 120 صفحه در دقیقه و سرعت اسکن تا 200 صفحه در دقیقه.

علاوه بر این، چندین گزینه و ویژگی تکمیل پیشرفته وجود دارد که می توانید اضافه کنید، مانند کتابچه سازی، سوراخ کردن و منگنه زدن - که به طور خاص برای کمک به رشد و تطبیق کسب و کار با پیشرفت کسب و کارشان توسعه یافته است.

فتوکپی اداری که با توجه به نیازهای تیم های پرمشغله ساخته شده است، می تواند تقاضای ثابت برای کپی ها و چاپ های با کیفیت را تحمل کند.

برای مشاغل بزرگتر… دستگاه‌های فتوکپی و چاپگرهای تولید نور می‌توانند به دفاتر شرکت‌های بزرگ، بخش‌های رپروگرافیک و اتاق‌های چاپ کمک کنند - جایی که تقاضا به صدها یا حتی هزاران چاپ، کپی یا اسکن در روز می‌رسد.

افرادی که از این ماشین‌ها استفاده می‌کنند مطمئن هستند که خروجی با کیفیتی را در طول روز کاری از یک دستگاه سریع و با ظرفیت بالا دریافت می‌کنند.

https://tabancopy.com/2022/12/11/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%da%a9%d9%be%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%aa/

منبع   source

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش
ESC را فشار دهید تا بسته شود